четвъртък, 15 февруари 2018 г.

***



- Когато гълъбите ядат нещо, намерено на земята, разболяват ли се? 

Установявам, че имам пропуски в познанията за гълъбите. Знам, че не се разболяват току-така, но трябва да проверя защо.

- Чуй как стрелям с уста като кретечница – сменил е темата той. Напомням си да проверя онова за гълъбите. И слушам внимателно как стреля с уста – добре му се получава.

- Как беше онова, от което бях болен, шишарка ли? – отново е сменил темата.

- Беше болен от шарка, - подсказвам вярното. - И беше доста неприятно, припомням повече на себе си.  

- А на мен не ми е приятно с тази шапка, защото ми прави косата рошава – информира ме той. – И после трябва да чакам, докато ми се отроши.


А той доста държи на косата си. За седемте минути до вкъщи обсъждаме поне още седем различни теми.

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар