четвъртък, 11 януари 2018 г.

***



- Имам два екипа – един червен и един син. Значи съм от два отбора – разсъждава той.
 
Озадачен е и вече втори ден умува върху това. Един лекар го попита от кой отбор е и не можа да отговори. Погледна ме въпросително, но и аз не съм от отбор и не можах да помогна. Оттогава умува по въпроса.

- Само не знам защо на единия екип нямам номер на гърба. Сигурно, защото е по-лъскав и номерът може да се изплъзне.
- Сигурно – съгласявам се аз.
 
Напоследък е станал суетен. Избира дрехите си, има удобни чорапи, слага си гел. За Коледа получи парфюм и е изключително горд от това.

- Сега ще се освежа с този препарат – тържествено се парфюмира той.

- Отбор Бояджиеви, добре ли е? – предлагам аз.
- Добре е – озарява се той.

Готови сме.   

Няма коментари:

Публикуване на коментар