петък, 25 август 2017 г.

***



Харесвам косата си. Мека и къдрава е и мама смята, че прилича на нейната. Аз не мисля, че прилича на нейната, но ми харесва тя да си мисли така. Обичам да имам прическа, за това понякога моля мама да ми слага гел. За рождения ден ще ме водят на фризьор. Харесвам, когато фризьорката си играе с косата ми. Но никак не харесвам да ме заговаря, когато минаваме покрай салона й. Тогава се правя, че не я виждам и гледам на другата страна. Веднъж така се стараех да гледам на другата страна, че пропуснах магазина за животни. Там спирам, за да гледам кученцата и две малки мишки. Веднъж на село пипнах гущер и дядо каза, че съм много смел. Гледам да не пропускам магазина за животни, но тогава така се получи...
 
А татко ми „посява” брада. Така го нарича той. Харесва ми да усещам меката му брада по лицето си, но не искам да имам брада като порасна. Предпочитам да си остана така, по лице. Струва ми се, обаче, че мама доста харесва брадата на татко.
 
Веднъж видях в един филм момче и момиче да се целуват като мама и татко. Кака се кикоти, а аз казвам оврат. Научих думата от една детска книжка, но кака смята, че не се казва точно така. Понякога тя казва „не знам и не ме интересува”. И аз съм така за този филм – не знам и не ме интересува. Карам си количките, но и мъничко поглеждам натам. И нямам търпение да ме заведат на фризьор.   


Няма коментари:

Публикуване на коментар