четвъртък, 31 август 2017 г.

***



Изобщо не обичам чорапите. Отзад, на петата, не застават добре, а отпред все ми подпират на пръстите. Сутрин нарочно се мотая и се обличам бавно, защото не искам да стигам до чорапите. Мама казва, че сега може така, но зимата трябвало да обувам нещо. Джапанки, мисля аз. Харесвам си джапанките, защото са със синия Спайдърмен, а аз искам да съм като него. Вчера си представях как се катеря по стената на блока и скачам от покрива върху един батут. Като порасна, ще си купя батут и ще си скачам на него.


- Пантофи – казва мама. – През зимата май ще ти трябват пантофи.


Не обичам много и пантофите, защото не са ми достатъчно ришоки. Кака смята, че не се казва точно така, но аз наистина не обичам нещо да ми стяга краката. Обаче, ако пантофите са на коли или камиони, ще ги нося. 

А през зимата ще си поръчам рокерна китара. Измислил съм си песен, но ми трябва рокерна китара, за да я изпея. И ще си поръчам удобни чорапи.     


Няма коментари:

Публикуване на коментар