вторник, 3 октомври 2017 г.

***



Вече било време за дълъг ръкав, смята мама. Не съм напълно сигурен по какво се разбира, но малко ме е яд. Имам любима тениска, с кола отпред. Колата е стара и много хубава, но тениската е с късък ръкав. За това не била подходяща. Кака смята, че не се казва точно така, но понякога ми омръзва да се поправям. И без това вече  се научих на казвам бъгларски правилно. Като малка и кака не е казвала всичко правилно.


Това, дето кака е била малка, не ми е съвсем ясно. Мама разказва разни случки за нея като малка, например за лещата, но не мога много да си го представя. Мама казва, че един ден кака изпъшкала:


- Не може да се казва „бе“, не се казва „по дяволите“, какво изобщо може да се казва?


Не съм напълно сигурен защо й е било на кака да казва „по дяволите“, но сигурно вече било време за дълъг ръкав и се е ядосвала за любимата си блузка.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар