петък, 5 май 2017 г.

***



- Дай да ти чуя сърцето с моя нов чувач за сърце – каза ми тя, сложила очила без стъкла на носа. Обърнах гръб към нея, а детският стетоскоп зашари по него.
- Като порасна, ще стана докторка по животните – приключи преслушването и махна очилата. Сигурно с очила се чува по-добре.
- Ветеринарен лекар – казах аз. – Така се нарича докторът на животните.
- Сухопътен транспорт – отвърна тя. – Така се нарича автобусът.
Впечатлена съм. Не знаех, че знае такива думи. Не питам откъде, нека си остане нейно постижение и нека усети възхитата ми.
- Поне малка лъжичка витамин Це ще трябва да пиеш – съветва ме.
- Бързо ли ще ми мине? – тревожа се. Добър пациент съм, напъхвам си тениската в панталона.
- Поне малко бързичко ще ти мине.
Поне й е любимата дума. Навсякъде я намества.
- Какво е „освен“? – внезапно се сеща.
Приключили сме профилактичния преглед. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар