събота, 8 юли 2017 г.

***



- Много е интересно това с инките – казва тя, докато приготвя салатата.

Сигурна съм, че не е това, за което си мисля аз, за това я гледам и изчаквам.

- Ето, краставицата – мога да я нарежа на половинки, на четвъртинки, дори на осминки.

- На шейсет-и-четвъртинки можеш ли – закача я татко й.

- Това вече е таратор – смее се тя. Ясно беше, че други за друг вид инки става въпрос. 
Той е малък и не разбира шегата, но усеща, че трябва непременно да се включи с хумор.

 - Аз пък ще изям 566 таратора!

В момента 566 е любимото му число. Всичко, което е много, е 566. Точно толкова иска да си остане на село, за да прави барбекю и да яде пържоли. Също толкова иска да е на морето, за да яде риба. Тревожим се да не е постоянно гладен, щом все нещо за ядене планира през тези 566 дни.

- Не, просто съм геопард и трябва да съм с бързи мускули – обяснява ни.


Съгласяваме се поне 566 пъти.    


Няма коментари:

Публикуване на коментар